Moi, täällä taas 8)

Jipii,ensimmäiset koulupäivät takana, ja viikonloppu edessä! Se meinaa sitä että pääsee pelaamaan Star Stablea :D Tänään tosiaan pelailin myös hieman, ja heti ekana tein parit crackit,ja treenailin hieman Tuhkista, joka on nykyään 9 levelillä. Pian jos kysyinkin Agulta, pääsisikö hän villiropeen mutta hän teki tehtäviä joten ropetus saisi jäädä myöhemmälle. Vähän aikaa minä sitten hilluinkin ja tylistyin kunnes sain harvinaisen neronleimauksen: Tehdään odotustehtäviä! Ensimmäisenä menin tekemään Goldspurin dailyt ja racen,sitten tein G.E.D dailyt, sitten menin Sunfieldeille, jossa tein myöskin dailyt. Vihaan niitä kanoja. Meinas mennä hermot niiden löyhkäävien elikoiden kanssa ja päätin et enskerralla paistan ne. Sitten älysin että olin saanut tehtävän auki. Kävin pari kertaa juttelemassa Goldspurien Isoldelle, ja Tristanille, ja siitä sain vähän XP:tä ja saappaat, jotka ei oikeestaan edes ollu mun tyyliset. Sitten päätinkin olla ahkerana tämän päivän ja tehä kaikki odotustehvut, mutta se siitä ahkeruudesta, kun Dina pyysi mua talliropeen ja tottahan toki minä tulen! Heti kun rope pääsi alkuun, mua ei sitten enää huvittanutkaan ropeta. Sitten häippäsin sieltä ja tulin tänne kirjottelemaan :3

Huomenna toivotan tervetulleeksi Mary Ponyladin perheeseen sen lehmänkirjavan arabin, nimi selviääpi sitten jatkossa ;) 

Heisulivei, ja ensikertaan! 8D